vrijdag 26 januari 2007

Mijn laatste twee...

Ja, vandaag ben ik jarig. En ik blijf verjaardagen fijn vinden al is die van mij fel verminderd van belang nu de kinderen verjaren in de buurt van mijn verjaardag. Maar toch blijft het zalig.

Deze ochtend voor het eerst echt gelukwensen gekregen van de jongens door de jongens zelf. Ik ging ze halen uit hun bed en ze stonden klaar met tekeningen die ze samen met papa gemaakt hebben! Zalig gewoon. Dat was de eerste keer dat ze het zo goed beseffen en zo echt hun best doen om mijn verjaardag ook een dagje feest voor mij te maken. Zo merk je dat ze het leuk vinden dat je dat doet met hun verjaardag.

En dan de kaartjes, mailtjes, ... En bloemen van mijn ma! Wim vroeg wat ze fout gedaan had, want hij redeneert dat je alleen bloemen geeft als je iets goed te maken hebt. Vandaar dat ik nooit bloemen krijg van Wim.

Slechts één klein kantje aan deze verjaardag. Iedereen blijft me maar eraan herinneren dat ik er van moet genieten want dat het de laatste keer is dat er een twee voor staat. Ik verlang absoluut niet naar die 30 en het is dus nog een jaar te gaan, maar toch....

1 opmerking:

ki & co zei

gelukkige verjaardag!