maandag 8 januari 2007

Nog maar een keertje Jurre.

Ja, mijn kleine ventje houdt mijn gedachten bezig deze dagen.... Hoe erg ik het ook vind dat ik dat moet zeggen; als Willem jarig is vind ik het begin van de dag nooit leuk. Alweer dat jaar er bij. Hij is dan wel blij dat hij jarig is, maar mij staan de tranen in de ogen. Hij is er ondertussen vijf. Wouts verjaardag doet me iets, maar niet zoals die van Willem. En Jurres verjaardag? Wel, ik vrees dat het zoiets wordt als van Willem. Mijn kleine ventje die groot wordt maakt het allemaal zo 'echt'. Morgen wordt hij 1 jaar. Ja. We zijn alweer zo ver. Als papa straks thuis komt krijgt hij zijn cadeautjes al, want morgenochtend zal papa negen kansen op tien al weg zijn naar zijn werk tegen de tijd dat onze Jurre wakker wordt. En er niet bij zijn als de cadeautjes voor de eerste verjaardag gegeven worden is niet zo leuk, he. Maar mijn maag krimpt ineen als ik denk dat ook mijn kleine jongen al een jaar wordt! Ik vraag me soms af of andere mama's dat ook zo ervaren. Toen mijn pa met nieuwjaar tegen mijn zus zei dat haar kleine meid nu een jaar was, had ik zin om hem te zeggen dat hij dat niet mag zeggen want dat haar hartje daar geen deugd van heeft (Raya is van oktober), maar ik weet dus niet of ze dat zo erg vindt als ik.... Ik zou het haar eigenlijk gewoon eens moeten vragen, he. Bij deze....

3 opmerkingen:

ki & co zei

Hiep Hiep Hoera...een dikke zoen voor Jurre!

mama van 2(b)engels zei

ook van deze kant vh land....een dikke proficiat voor de jarige Jurre!

mama cindy,Obi&Leni

de Libbrechts zei

Dank je voor de verjaardagswensen voor mijn kleine ventje!