vrijdag 5 januari 2007

Vandaag...

Ik was blij dat er al één lezer langs was geweest en aangezien mijn ventje gaan volleyballen is vond ik het wel leuk om even mijn gedachten van mij af te schrijven. Ik moet nog veel ontdekken, want bij Kirsten vind ik bijvoorbeeld links naar een andere blog en naar onze fotosite, maar ik heb nog niet gevonden hoe ik die er bij moet krijgen...

O ja, onze dag. Eigenlijk een vrij gewone vakantiedag voor ons. We hadden al wat leuke kinderdingen gedaan de afgelopen dagen (Bellewaerde, gaan zwemmen) en dus zijn we maar rustig thuis gebleven. Wel even langs de markt geweest natuurlijk. Eierkoeken en snoepjes van de markt zijn moeilijk te missen. En deze namiddag geschilderd. Willem had op zijn verjaardagsfeestje (op 30/12) schildermateriaal gekregen van zijn vriendinnetje en hij had nog steeds geen schilderij voor haar gemaakt. En deze namiddag is dat dus wel gelukt. Hij had ook twee gezelschapsspelletjes gekregen en doordat Jurre eens heel flink geslapen heeft deze namiddag hebben Wout, Willem en ik die dus heel goed kunnen spelen. De memo van Samson is nog wat groot (72 kaartjes), maar het is ons toch gelukt. En het Tril niet spelletje van Warre is biljkbaar beter geschikt voor kinderen, want mama is de grootste verliezer als we dat spelen.

En dan deze avond leuk nieuws gekregen. Jurres peter is papa geworden. Lowie was uitgerekend voor de dertiende, maar is dus deze avond geboren. Een goede drie kg en 49 cm. Morgen kunnen we hem nog geen bezoekje brengen omdat we Robin en Julie op bezoek krijgen, maar dan is dat voor zondag of volgende week. Want normaal is Lowie dan al mee op het verjaardagsfeest van ons gezinnetje.

Geen opmerkingen: