maandag 15 januari 2007

Verjaardagsfeest.

Ja, ons jongens zijn jarig. Geweest of binnenkort. Willem is vijf geworden op 1 januari, Wout wordt er vier op 18 februari en onze Jurre is dus één jaar geworden op 9 januari. En omdat mama ook in januari jarig is, was het ook een beetje mama's feest. Maar hoe oud ik word is minder belangrijk.

We zijn naar Het Kleine Meer geweest met een binnenspeeltuin en een buitenspeeltuin. In totaal waren we met drieëntwintig (oma's, opa's, meters, peters, neefjes, nichtjes) en dat is dus al een groot feest. Het eten is heel goed meegevallen, want eigenlijk wisten we niet wat het zou zijn. We hadden het maandmenu gevraagd, maar wat dat maandmenu was, wisten we eigenlijk niet. Maar het is dus heel goed meegevallen.

De jongens hebben heel veel gespeeld buiten in het prachtige weer. De grote mensen hebben veel aan tafel gezeten. Het was een hele drukke middag, maar ook een hele leuke namiddag. En het feit dat ik eens een rok aan had, was blijkbaar een hele verrassing voor een aantal genodigden. Papa heeft blijkbaar een hele goede smaak als het er op aan komt om kleren voor mama te kiezen...

4 opmerkingen:

ki & co zei

Leuk te lezen dat het een heel fijn verjaardagsfeest was...! En nu wachten we nog op een foto van jouw rok he ;-)

de Libbrechts zei

Oei, oei, ik denk niet dat er getrokken zijn van mij in mijn rok. De 26ste moeten we gaan eten met Wims werk en dan doe ik hem weer aan. Ik vraag Wim dan een foto te trekken.

mama van 2(b)engels zei

ik ben ook wel benieuwd naar meer foto's hoor!

de Libbrechts zei

Van het feest zelf hebben we niet echt heel veel mooie foto's eigenlijk. Ik wil wel nog eens zoeken, maar zo heel veel zullen het er niet zijn. Is iets voor deze avond.