vrijdag 12 januari 2007

Zaventem.

Gisterennamiddag dus jongens afgezet op school en met Jurre naar het ziekenhuis gereden. Na het ziekenhuis naar huis om te wisselen van auto en dan Willem en Wout gaan ophalen om door te rijden naar Zaventem. Demmy was immers geland na zijn vakantie in Polen en aangezien de jongens nog geen luchthaven gezien hadden en ook geen vliegtuigen van dichtbij hadden kunnen bewonderen, zijn we hem gaan afhalen. Het was wel erg donker om vliegtuigen te zien, maar Wout was superenthousiast. Ook om het weerzien met Demmy trouwens. Hij is op Demmy afgelopen en is hem om de hals gevlogen.
Gisterenavond dus pas om kwart na acht of zo thuis gekomen. Normaal gaan Willem en Wout tegen zeven uur slapen, dus snel alles uit de auto van ons pa om de jongens snel in bed te krijgen.
Maar deze ochtend...Ik ga op zoek naar de jassen van de grote jongens, maar die zijn nergens te vinden. Geen erg. Ze zullen nog wel in de auto liggen, dus neem ik gewoon hun tweede jas uit de kast. Net fris gewassen dus klaar om opnieuw aan te doen. En dan wil ik mijn sleutels nemen om in de auto te stappen. Nergens te vinden. Mijn ma zal die nog hebben. Gebeld naar mijn ma, maar die nam niet op. Dan maar met de fiets. Maar ... De auto staat te dicht bij de garage geparkeerd en dus kan ik niet buiten geraken met de fietsen. Dan maar te voet met de buggy. Maar de buggy zit in de koffer van de auto. Nog eens naar ma proberen te bellen, maar nog steeds geen reactie. Dan maar helemaal te voet. Jurre dragen, Willem en Wout stappen. Nog snel gebeld naar de mama van een vriendje en die is ons halfweg komen oppikken. De jongens waren dus even te laat op school. Een buggy kunnen lenen en te voet terug naar huis. Ondertussen ma kunnen bereiken en mijn sleutels zijn waarschijnlijk mee met mijn pa naar zijn werk. Dus het probleem is nog niet opgelost al kan ik natuurlijk wel te voet heen en terug. Voor de jongens is het alleen iets zwaarder. En we zullen deze middag niet veel tijd over hebben om te eten als we het heen en terug te voet zullen moeten doen. Maar mijn ma heeft vandaag een dag vrij, dus zij zal ons normaal wel een beetje helpen.

3 opmerkingen:

Bart, Joni en Raya zei

het moet allemal nuchter gedaan worden he...

de Libbrechts zei

't Ja, moe zijn is niet altijd bevorderlijk voor je geheugen, vrees ik.... Ik heb nu ma haar auto voor deze namiddag en dan moet ik deze avond nog zien aan mijn sleutels te geraken, ma's auto terug bezorgen en de zaging van ons vader er bij nemen....

mama van 2(b)engels zei

amai wat een verhaal zeg en dat allemaal op een doordeweekse ochtend!Van een frisse ochtendwandeling gesproken!

mama cindy,Obi&Leni