vrijdag 2 februari 2007

Computers....

Ja, ik word er soms gek van, maar ik kan ook niet meer zonder. Mijn hele agenda staat op de computer. Mailen is mijn vorm van communicatie met de 'buitenwereld'. Bellen doe ik haast nooit meer. En dan gisteren.... Het hele programma waarmee we mailen en de agenda bij houden is gecrasht. Wim heeft er voor gezorgd dat ik het nog kan bekijken, maar ik kan niets meer printen, mailen, bijvoegen, verwijderen of wat dan ook. Ik kan er alleen naar kijken. Bijlages printen gaat ook al niet mere. Dus het is een kleine ramp. Zou niet mogen zijn, maar is het dus toch. En eerst kon ik het zelfs niet meer bekijken.... Mailadressen, agendagegevens.... Allemaal weg. Ik kan het nu al bekijken en ik zal dus alles mogen overtypen, want selecteren, kopiëren en plakken gaat dus ook al niet meer.... En dan moeten we nog een nieuw programma zien te vinden voor die agenda. Het mailprobleem is al opgelost. Gelukkig maar dat mijn ventje een beetje zijn plan kan trekken.

Geen opmerkingen: