dinsdag 6 februari 2007

En dan is het nu aan... Jurre.

Wout is stukken beter. Deze ochtend had hij 37.0. Hij is dus niet echt ziek meer. Ik hou hem vandaag nog thuis en als hij de hele dag geen koorts meer doet, dan gaat hij morgen weer naar school. Want hij is alweer in staat kattekwaad uit te halen. Hij is namelijk op Jurres loopfietsje van fisher price gaan staan, hij is omgevallen en het fietsje is in twee stukken (het stuk met dat gezichtje er op is afgekraakt).

Jurre daarentegen is een ander verhaal. Mijn kleine jongen is opgestaan met 39.4! En van de huisarts moet hij dus drie dagen zo'n hoge koortsen doen vooraleer hij meer krijgt dan suppo's en junifen. Ik kan dus niet zo heel veel doen om mijn kleine jongen te helpen.

En Willem? Die is naar de schaatsbaan met school. Hij heeft zijn slede mee en warme kleren. Hopelijk houdt hij zich sterk en is hij niet de volgende die ziek wordt.

En mama voelt zich met de dag zwakker worden. Mijn keelpijn moet zich oplossen met dafalgan. Ik vraag mij af of de dokter zichzelf ook alleen dafalgan zou geven als hij zich voelt zoals ik me voel en voor drie kinderen moet zorgen
.

Geen opmerkingen: