woensdag 14 februari 2007

Valentijn.

Wij vieren valentijn dus niet. Eigenlijk is het gewoon een hele drukke dag voor mij. De jongens een hele namiddag thuis buiten het uurtje in de turnclub. Ik moet pannenkoeken bakken voor het carnavalsfeest van morgen op school. En ik moet deze avond 500 ontbijten ingeven in de computer (de ontbijtactie van het oudercomité van ons jongens hun school). En deze ochtend ben ik al gaan navragen voor een springkasteel met sponsoring en ben ik al rond geweest in verband met de ontbijten in de twee afdelingen van de school. Dus ik ben al de hele dag druk bezig, maar hier in huis verandert er helaas niets. Nu ja, ik kan het wel eens laten liggen, maar het mag zo niet te lang meer duren. Morgen is het ook al zo druk doordat ik balonnen moet gaan opblazen en in de namiddag is er dan een stoet van de jongens door het centrum waar ik natuurlijk ook naar zal gaan kijken.... Vrijdag dan misschien, maar dat is dus een hele korte namiddag en ik moet ook dan weer rond gaan om de laatste ontbijten te gaan verzamelen. Ik heb er tot nu toe 800 ingegeven. Ik heb er vandaag 500 gekregen. En het recordjaar waren 2500 ontbijten, al denken we niet dat we daar zullen aan geraken.
En verder? Wim heeft vandaag al drie keer gebeld om gelukkige valentijn te zeggen, dus eigenlijk is het ook wel een beetje leuk. Cadeautjes geven we niet aan elkaar. En vanavond is hij gaan volleyballen, dus zullen we ook niet samen zijn deze avond. Met een beetje geluk kunnen we dit weekend een beetje samen zijn....

Geen opmerkingen: