donderdag 1 maart 2007

Broer.

Mijn ouders vertrekken binnenkort naar mijn broer. Spannend allemaal. Ik wou dat ik mee kon. Maar alleen vind ik niet dat ik kan gaan, want Wim wil even goed de Verenigde Staten eens zien. Eigenlijk veel liever dan ik. Zat mijn broer er niet, dan stonden ze waarschijnlijk geen eens op mijn verlanglijstje. Van Wim wel. En wat dan met de kinderen. Ook voor hen zou het iets unieks zijn. Maar met vijf is het onmogelijk. Want met zijn vijven veertien dagen naar de Verenigde Staten.... logement, vliegreis, verbruik ter plaatse.... Maar mijn hartje doet wel een beetje pijn dat ik niet kan zien waar hij terecht gekomen is, waar hij woont, hoe de stad is, hoe de mensen zijn... Ach ja... Ik krijg wel een verslag van mijn ouders als ze terug zijn. Al is dat nooit helemaal hetzelfde. En mijn twee grote jongens willen tekeningen mee geven voor Demmy.

2 opmerkingen:

Demmy zei

Wel, ik zal heel content zijn om die tekeningen te zien.
Ma, pa, Rika en Marnix zullen het ook zien: jullie zijn hier wel een beetje aanwezig, zulle: de kalender met de foto's van Willem, Wout en Jurre hangt aan mijn bureau; het schilderijtje van Wout staat naast mijn bed; de foto van de drie jongens hangt hier op de frigo, ...
En, geloof me: de VS is de moeite, maar alleen als je hier iets te doen hebt (of betaald bent om hier te zijn), de levenskwaliteit in Belgie is veel beter,

de Libbrechts zei

Dag broer,

Leuk je te lezen. De tekeningen zijn helaas niet mee. Ma zag het niet goed zitten om extra dingen in de bagage te stoppen en Willem had snoepjes op de tekeningen gekleefd en naar het schijnt mocht er niets eetbaars mee... en dus zijn de tekeningen niet mee. Ik hoop dat je het niet te erg vind.
Maar ze zijn dus wel enorm bezig met Amerika... En Spiderman was vandaag ongezien mee naar school geraakt met Wout.