zaterdag 10 maart 2007

Lopen.

Willem vraagt al een tijdje om te trainen. Hij wil gaan oefenen om beter te kunnen lopen, want hij wil gaan voetballen. Hij had sportschoenen gekregen, maar hij had er zo'n pijn van aan zijn voetjes dat ik ze hem niet meer wou aan doen (en hij had ze nochtans zelf gepast en gekozen). Deze week zijn we andere sportschoenen gaan kopen en vandaag ben ik voor het eerst gaan lopen met mijn grote jongen. Hij heeft getetterd honderduit, maar hij heeft ook goed gelopen. Nog niet de hele tijd. Hij vertrekt als een raket en bolt dan uit tot hij ineens wit weg trekt en stopt met lopen. Maar hij doet zijn best en hij wil dit graag doen. En voor mijn conditie en lijn is het ook goed. En voor mijn hartje ook. Het is wat tijd voor ons tweetjes. Dus op naar de volgende training....

2 opmerkingen:

mama van 2(b)engels zei

hier ook 1tje die graag sport.Al maanden zaagt hij om voetbal te gaan spelen.Via via mag hij nu eindelijk mee trainen met de club van 5jarige voetballertjes. Wedstrijden meespelen mag nog niet.....maar voor Obi is die wekelijkse training al de max ondanks de modder en regen van vorige week!

mama cindy

de Libbrechts zei

Willem zou hier ook mogen beginnen en hij vraagt er ook naar, maar het is meteen twee keer trainen in de week en onder andere ook op woensdag en dan moet hij ook al gaan turnen. Als het turnseizoen afgelopen is ga ik zorgen dat hij dan snel kan gaan voetballen. In de hoop dat hij het dan leuk vindt...