dinsdag 24 april 2007

Gewoon even vertellen...

Voor diegene die niet weten waarom het aanvullen van de blog zo lang duurt.... Ik ben het tuinhuis aan het kleuren. Eerst een laag ter bescherming en nu kleuren. Het zijn nog allemaal losse planken, maar naar het schijnt doe je het beter nu zodat je alles kan behandelen, want eens het er staat heb je stukjes hout waar je niet meer aan kan. Donderdag ben ik begonnen en alle tijd die ik had stond ik dus te kleuren.

Maar Willem stond ineens op ontploffen. Hij kan dat dus echt niet hebben dat hij niet alle aandacht krijgt. Daarom heb ik me voorgenomen om deze week niet te kleuren als ze thuis zijn. Dat wil wel zeggen dat ik vollen bak door moet werken als ze niet thuis zijn. En dat al het werk in huis (afwas, strijk, was, kuis, ....) gewoon blijft liggen. Ik probeer deze avond wat strijk in te halen. En doordat ik nu dus niet kleur als ze thuis zijn, kan ik met de jongens bij mij eindelijk de blog nog een beetje aanvullen....

Geen opmerkingen: