woensdag 25 april 2007

Raya.

Mijn metekindje mocht oorspronkelijk vandaag het ziekenhuis verlaten, maar doordat ze deze ochtend weer te weinig zuurstof had, wordt het pas morge. Ze gaat te snel achteruit nadat ze aërosol gekregen heeft en heeft moeite om voldoende zuurstof binnen te hebben tegen de tijd dat ze weer aërosol moet krijgen. Joni, Bart en oma kip zitten om beurten bij haar in het ziekenhuis, want Joni en Bart moeten natuurlijk gaan werken. Duimen maar dat ze morgen zeker naar huis mag. Op zo'n moment is het niet zo leuk om hier te zitten en niet eens snel te kunnen rijden. Ten eerste is het een heel eind rijden en ten tweede kan ik mijn eigen drie kinderen niet even op pauze zetten.... Ik zou kunnen rijden na zeven uur 's avonds, maar tegen de tijd dat ik er ben, mag ik niet meer binnen en slapen Raya en Joni waarschijnlijk om de schade in te halen. Bovendien is het hier zo enorm hectisch met de op komst zijnde verbouwing....

Geen opmerkingen: