woensdag 16 mei 2007

Medisch onderzoek....

Willem moest vandaag naar het medisch onderzoek met school. De dokter is een oude klasgenoot van mij (tot het zesde middelbaar samen gezeten en het was eigenlijk echt een vriendin). Ze weet het maar al te goed dat Willem mijn oudste jongen is en ik krijg steevast de groetjes op haar brief voor mij. En deze keer dus ook. Met de vermelding dat het een flinke jongen is. En dat hij 118,4 cm is en 22,6 kg weegt. MAAR..

Er zit ook een brief bij dat we op zijn tandjes zullen moeten letten. Meer niet wat de tanden betreft.

En er zat ook een brief bij dat hij een verminderd zicht heeft op zijn linkeroogje en dat we naar de oogarts moeten. Toen ik dit zei tegen Willem is hij heel erg hard beginnen wenen dat hij absoluut geen bril wil. En dus heb ik mijn kleine jongen onmiddellijk beloofd dat als hij een bril moet lenzen krijgt van mij van zodra hij er oud genoeg voor is.... Mama weet immers zelf hoe ambetant die stomme brillen kunnen zijn als je kind bent.

Geen opmerkingen: