maandag 14 mei 2007

Moederdag.






Ik vind moederdag dus zalig. Echt. En dit jaar keken mijn grote jongens er ook heel erg naar uit. Ze waren heel erg trots op hun versjes en hun cadeautjes!

Van Willem kreeg ik een kaart waar een zelfgemaakte Chinese zon op stond. En dan in mijn cadeau zat een fles badschuim en de fles had hij geschilderd. Hij had ook zelf zeepjes moeten maken in de vorm van bloemetjes. En ik kreeg ook nog papieren bloemen die ik in mijn bad moet leggen en die dan vanzelf zullen open vouwen.

Van Wout heb ik een heel mooi schilderij gekregen van een vaas bloemen en een halsketting waarvan ik beloofd heb dat ik hem nu altijd zal dragen!

En van Wim en Jurre heb ik een zalig ontbijt op bed gekregen. Jurre heeft er trouwens voor gezorgd dat ik extra lang van mijn moederdag heb kunnen genieten, want hij heeft ons wakker gemaakt om 5 u 30 en wou absoluut niet meer slapen!

Dank zij onze vroege ochtend hebben we dan eerst nog verder gewerkt aan onze garage. Het hout was dan zo goed als allemaal uit de garage. De zoon van de buurman wou dat immers maandag komen halen voor in zijn kachel te verbranden.

Dan naar Cécile en daarna naar oma kip voor moederdag. Meme was bij oma kip en dus moesten we niet naar Kortrijk rijden. In de loop van de dag enkele keren naar hier gekomen en overlegt over de rest van het werk en Rika en José vonden dat we dat niet allemaal met een karretje naar het containerpark moesten brengen. Rika heeft maandagochtend rondgebeld voor de container met de laagste prijs (dank u!!!!) en ze brengen woensdag een container en komen die vrijdag terug ophalen.

Wim is dan ook een tijdje hier alleen komen werken aan de garage omdat hij vond dat we niet veel konden helpen aan die laatste houten balken en samen met zijn pa heeft hij dan ook een deel van de voorgevel afgebroken.

Toen we dan weer allemaal thuis waren, hebben we de rest van het hout weg gedaan en we kwamen aan een steunbalk die ingewerkt zat in de voorgevel van ons huis. We zijn hulp gaan vragen aan onze superbuurman en hij en zijn zoon zijn komen helpen. Wims pa kwam ook nog eens kijken en uiteindelijk hebben we dan de hele garage afgebroken!

Nu zijn de buurman en zijn zoon al een deel van het hout komen halen en straks help ik ze nog eens een kar te vullen met hout.

Geen opmerkingen: