donderdag 7 juni 2007

Willem eet

Lekkere puree

3 opmerkingen:

Bart, Joni en Raya zei

Welk vergif had je ook in die puree gedaan???

Zeg aan Willem dat ik de volgende keer als jullie komen puree zal maken met lekkere balletjes is veel tomantensaus afgewerkt met lekkere kaas!

mama van 2(b)engels zei

Oh Sofie eigenlijk is dit zo hilarisch maar toch moeten we proberen om er niet mee te lachenhé.Maar we lagen hier allebei toe vh lachen...net Obi maar puree ik dacht dat ze dat bijna allemaal mochten???

mamavan2kapoenen

de Libbrechts zei

Ik moet toegeven, het was een experiment. Willem lust liefst meme puree (met karnemelk) en minder graag gewone puree. Maar ik had een bon om puree van mc cain gratis uit te proberen. Dat bleek niet zo slecht te zijn, maar haalt het niet met echte puree natuurlijk. En Willem moest dus drie hapjes eten om ook te proeven.... We zullen maar zeggen dat ik geen puree van mc cain zal kopen.