dinsdag 31 juli 2007

Baby op bijna 17 weken.

Gisteren naar de gyne geweest. Alles okee. Baby doet het goed. Groeit goed, eet goed. De maag was vol, dus dat was een teken dat baby goed zijn voeding binnen krijgt. En de baby was aan het 'happen' naar water. Het mondje ging open en dicht. En zo ook heel duidelijk gezien dat het lipje mooi gesloten is. Volgens de gyne zie je dat haast nooit zo vroeg en was het een puur toeval. Baby ligt met de rug naar beneden op zijn gemakje naar boven te kijken en terwijl we aan het kijken waren namen de twee handjes elkaar precies vast. Mijn ongerustheid over baby is dus weer iets beter, maar ik weet uit ervaring dat ik dan eigenlijk maar enkele dagen echt gerust ben en dat ik mij dan weer zorgen begin te maken waardoor ik weer hypernerveus ben tegen dat ik weer effectief naar de gyne mag. Op 27 augustus moet ik terug. Maar echt gerust zal ik pas zijn als ik baby kan vast houden en kan zien wat hij of zij doet of niet doet en ik dus rechtstreeks kan reageren op acties en daden.

4 opmerkingen:

ki & co zei

Leuk te lezen dat het goed gaat! En maak je maar niet te veel zorgen, het komt heus wel goed! Geniet maar heel erg!

mamavan2kapoenen zei

wat fijn om te lezen dat alles zo mooi verloopt...geniet maar van je zw'ap....willen jullie weten wat het gaat worden?!

de Libbrechts zei

Wim en ik weten wat het wordt, maar we gaan het niet vertellen aan de jongens omdat Willem het vorige keer ook niet heeft kunnen zwijgen.

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Verdorie, ik had beter niet gezegd dat ik het wist via Willem van Jurre!