maandag 30 juli 2007

The Simpsons.

Tja, mama is geen fan, maar papa vindt het wel goed. En onze jongens zagen bij hun vorige bioscoopbezoek een trailer van de film en vonden het hilarisch. Gisteren waren we allemaal het weer weer eens wat beu en mama moest heel veel strijken, dus is papa met de grote jongens naar de bioscoop getrokken (bij brantano kun je met kinderschoenen puntjes sparen waardoor je na 25 puntjes twee filmtickets en een pak popcorn gratis krijgt) en aangezien de jongens mochten kiezen en Ratatouille nog niet in de zalen is, zijn ze dus naar The Simpsons getrokken.

De jongens waren heel enthousiast. Het was een beetje spannend maar heel erg grappig vooral. En papa vond de Vlaamse versie niet zo storend, al had ik er heel wat negatief commentaar over gelezen. Maar met de jongens kun je nog niet naar een Engelse versie natuurlijk.

Normaal vind ik het altijd wel een beetje jammer dat de jongens een film zo chique vonden en dat ze dan van alles vertellen en ik niet kan volgen omdat ik de film niet gezien had, maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ik The Simpsons niet echt hoefde te zien...

1 opmerking:

ki & co zei

Onze papa staat ook te trappelen om te gaan kijken, maar mama is niet enthousiast ;-)