donderdag 30 augustus 2007

Sport.

Willem wil dus voetballen, Wout turnen en volleyballen. Ik heb het heel moeilijk met hoe Willem voetbalt. Hij speelt te veel, is niet aandachtig genoeg en dat resulteert in duwen, trekken en uiteindelijk vechten en wenen. Want hij is de jongste en slaagt er niet in zich meester te maken van de situatie. Denk ik.

Wout mocht deze avond voor het eerst gaan volleyballen. Willem moest van mij mee volleyballen. Ik dacht dat hij dat wel aangenamer zou vinden en dat hij dan één keer zou kunnen gaan voetballen en één keer zou kunnen gaan volleyballen.

Wout heeft echt goed zijn best gedaan in de volleybal. Willem werkte op zijn zenuwen als hij het niet goed deed en dat vind ik positief van Wout. Hij deed zijn best.

Willem was weer zijn eigen verstrooide en speelse zelf. Hij kan niet laten om iemand te plagen en om bezig te zijn met andere dingen terwijl de trainer praat. Echt slecht heeft hij het niet gedaan en hij zou volgens mij sneller succesvol kunnen zijn op een volleybaltraining, maar hij wil absoluut twee keer per week voetballen en niet volleyballen.

Volgende week start dan ook het turnseizoen voor Wout. Mama zal dus weten waar heen rijden de hele tijd.

En Jurre? Die zou liefst van alles al mee volleyballen, maar dat gaat natuurlijk niet.

Geen opmerkingen: