donderdag 30 augustus 2007

Voorbereiden.

Vandaag babykleertjes gewassen... Vijf machines. Mijn wasrek hangt vol hele kleine kleertjes. Zalig gewoon. Vanaf nu ga ik een babykast maken: de kleertjes sorteren jongen, meisje, ze wassen en ze op maat in de kast leggen...

Ook aan de geboortelijst zijn we begonnen. Ze is nog niet af, maar we zijn er toch aan begonnen.

En voor de doopsuiker? Nog totaal geen idee voor de grote mensen. Voor de kindjes hou ik het eenvoudig, want als ik de jongens moet laten uitdelen op school, in de voetbal, in de volleybal, in de turnclub en dan de kindjes hier thuis, dan heb ik heel veel kinderdoopsuiker nodig. Maar de grote mensen weet ik nog totaal niet!

2 opmerkingen:

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Ik zal lekker geen tips geven want dan verspreek ik mij misschien want wij weten het wel al ongeveer voor moest er ooit een tweede komen... (voor alle duidelijkheid: ik ben dus niet zwanger he)... ook een kwestie van op tijd te zijn he... :-) (hopelijk maken ze dat nog binnen 5 jaar :-) )

de Libbrechts zei

Alle, mag ik dat nu echt niet weten? Heeft toch zijn charmes, twee zussen die hetzelfde doen :.) En dan ga ik per toeval toch hetzelfde doen zoals bij Jurre met de naam.....