maandag 17 september 2007

Naar de school voor vroedvrouwen.

Deze namiddag zijn Jurre en ik dus naar de vroedvrouwenschool geweest. Ze zochten er zwangere mama's en ik vind het wel eens leuk om naar mijn buik te laten kijken door iemand die er tijd voor heeft. En het is dus heel goed meegevallen. Misschien ga ik nog wel eens. Allemaal heel rustig. Geen probleem dat Jurre mee is en al eens iets doet of vraagt. Jurre mocht mee voelen aan mijn buik en heeft het bakje mogen aanleggen waarmee ze naar mijn buik luisteren. Echt heel rustig en ontspannend dus. Zalig.
En volgens hen is alles okee. Baby ligt met hoofdje omhoog en voetjes naar beneden en speelde weer echt verstoppertje. Als de juf zei dat ze het hoofdje had, dan was dat daar al weg tegen de tijd dat de studente kon voelen op dezelfde plaats. Wel leuk dus. Hartslag van de baby was okee, mama's bloeddruk was okee. Over een weekje naar de gyne. En dan gaan we ook eens bellen naar de vroedvrouw die aan huis komt voor en na de bevalling. We zijn woensdag immers 24 weken, dus het kan beginnen tellen.

1 opmerking:

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Super! Nog 16 à 17 weken te gaan... het begint in te korten!