donderdag 18 oktober 2007

Brand!!!

Tja, gehaast zijn is nooit goed zeggen ze, he. Daarnet mijn was aan het uithangen en omdat ze niet rap genoeg droogt naar mijn gedacht, had ik er een elektrisch vuurtje bij gezet dat warme lucht blaasde op mijn was. Ik leg dat niet de hele tijd aan, maar als ik in de buurt ben.

Daarnet ben ik was aan het uithangen en schop ik het per ongeluk omver. Het klinkt wat raar, maar ik zet het weer recht. En loop rond het vuurtje om verder te doen. Maar... de vlammen sloegen achteraan al uit het kacheltje!

Dus snel de stekker uit getrokken en het kacheltje buiten gezet. Het is vanzelf gedooft. Ik ga straks nog eens kijken voor de zekerheid.

Pa, ma, sorry, maar ik denk dat het niet veel zin meer zal hebben dat ik dat kacheltje terug bezorg. Tenzij misschien om aan pa te vragen of hij het kan herstellen....

1 opmerking:

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Haast en spoed is zelden goed... Zeg tegen ma en pa dat wij hier nog 2 elektrische vuurtjes hebben staan waarvan we er zeker eentje na de verhuis normaal gezien niet meer nodig zullen hebben. Ze mogen dan gerust dat hebben (minder rommel in mijn huis dan :-) Wat zal ma content zijn!!!