maandag 22 oktober 2007

Gynebezoekje van vandaag.

Alles okee. Baby doet het goed. Alle metingen geven baby een week of anderhalve week voorsprong, dus het ziet er naar uit dat het een stevige baby wordt. Maar dat kan niet missen want de vorige waren ook geen kleintjes eigenlijk.

Inderdaad een navelbreuk, maar volgens de gyne mag je dat met rust laten tot je er echt echt last van hebt, dus dat doen we!

En aangedrongen dat ik snel naar huis wil, maar dat wil ze niet beloven, want hoe meer baby's je krijgt, hoe groter de kans op bloedingen nadien, zegt ze. Maar als ze me eventueel een infuus mag geven zodat de baarmoeder sneller gaat samen trekken, dan kan het toch dat ik snel naar huis kan. Maar als ik 's avonds beval mag ik er niet op rekenen....

Verder niet zo veel speciaals. Nog 11 weken en 2 dagen voor diegene die mee aan het aftellen zijn.

2 opmerkingen:

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Super! Doe het maar rustig aan en wie weet... misschien beval je nu eens te vroeg???

de Libbrechts zei

Liefst niet veel te vroeg, he, dan. Ik wil weer heel graag het nieuwe jaar halen in ieder geval!