woensdag 10 oktober 2007

Nog 13 weken....

Vandaag bij de vroedvrouw langs geweest. Baby doet het goed. Hartslag tussen 140 en 160. Beweegt goed. Groot genoeg. Veel vruchtwater. Baby is ook gedraaid, maar dat had ik deze week tegen Wim al gezegd. Ik heb het duidelijk gevoeld en het was geen aangenaam gevoel. Hopelijk blijft baby nu liggen, want baby ligt nu juist.

En mama? Bekkenpijn, ligamenten te los (omdat het al de vierde keer is), waarschijnlijk druk op de slagader in mijn lies zodat ik me misselijk ga voelen, lage bloeddruk en een navelbreuk. Ik wist dat ik me deze week niet goed voelde, maar dat het zo'n waslijst zou zijn.... Nu ja, echt slecht voel ik me ook niet. Gewoon niet zo sterk als anders. Ik vind van mezelf dat ik alles te traag doe, dat ik niet genoeg kracht heb en ik kan mezelf daar soms wel minder graag door zien. Maar het is maar tijdelijk. Over dertien weken kan ik voor baby zorgen, vermageren. Over een maand of acht kan ik gaan lopen en zorgen dat ik zelf weer in conditie geraak. En met een dagopname zou ook de navelbreuk opgelost moeten zijn.

1 opmerking:

ki & co zei

Vergeet vooral niet te genieten! ;-)