maandag 10 december 2007

Rust.

Net naar de gyne geweest. Baby doet het goed. Zou zo'n 2600 g wegen.

Maar het is begonnen. Baby is al zodanig ingedaald dat het hoofdje niet meer helemaal gemeten kan worden. Baarmoederhals staat open. Als ik niet rust loop ik geen twee weken meer rond (normaal volgende afspraak). Ik moet dus rusten. 's Morgens twee uur in de zetel zonder rondlopen, 's namiddags twee uur in de zetel zonder rondlopen en 's avonds in de zetel zonder rondlopen. Ik zei dat ik nieuwjaar wil halen en daar gelooft de gyne niet in.

Dus ga ik rusten. Maar we hebben nog geen doopsuiker, nog geen gemaakt park, nog geen cadeautje voor de jongens, nog geen valies voor de jongens, ... Laat staan dat we nagedacht hebben over hoe het moet als ik in het ziekenhuis moet blijven als baby nog te klein is....

Wim en ik weten dus weer waarover praten deze avond.

En om het geheel af te ronden stond een fout geparkeerde auto me te blokkeren, hebben we de afspraak voor de vloer moeten opschuiven, moet ik dingen bespreken over de vloer met Wim tegen morgen, komen ze deze avond in verband met de keuken en starten ze morgen met vloeren.

3 opmerkingen:

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Zorg maar dat je goed rust! En die doopsuiker en al kan wachten ook he; of ik kom het maken! Het belangrijkste is uw gezondheid en die van de baby en de baby zal het niet merken als hij/zij geen doopsuiker heeft. Alleen zal Wim toch stilaan het park moeten klaarzetten... :-).
En 2600gram... Raya was er maar 2510 en die is ondertussen ook 'groot' geworden.
En als je moet blijven in het ziekenhuis... Wim is oud en wijs genoeg om eventjes voor de jongens te zorgen... dus ook dat komt in orde!
Dus rust goed uit, lees een goed boek en geniet van uw laatste weken... .

Stijn, An en de gastjes zei

Het lijkt me ook het best de goede raad van je zus op te volgen! Met al de rest kunnen we jou, Wim en de kindjes helpen, alleen jij kan het rusten op jou nemen. Elke dag is een dag gewonnen.
Je mag zeker op ons rekenen als het nodig is. Zelfs al zit ik op het werk kan ik altijd wel wat regelen. (enkel nu woensdagvoormiddag tss. 10h en 13h is het wat moeilijker)
Je hoeft het zelfs niet te vragen, zeg gewoon waar we je mee kunnen helpen.
En nu rusten!

ki & co zei

oei probeer toch maar te rusten als het kan. Zodat je een flink ukje op de wereld kan zetten!