donderdag 31 januari 2008

Nog wat foto's van Jelle.


Jelle zijn oogjes zijn steeds vaker open. Al moet er wel gezegd worden dat onze Jelle heel vaak weent als hij wakker is...

Jurre wil vaak hetzelfde doen als Jelle, maar het is nog meer voorkomend dat hij wil dat Jelle hetzelfde doet als hij. En zo moet onze Jelle soms mee tv kijken. Het dekentje nam Jurre dan weer omdat Jelle dat kreeg van mij.

Het leek of Jelle reageerde op de draaiende beertjes... Ik heb wel gezegd: leek. Het muziekje dat bij de beertjes hoort maakt hem wel rustiger (als hij geen honger heeft). Op de foto is Jelle precies twee weken jong.

Jurre en Wout kunnen soms echt heel goed bezig zijn met onze Jelle. Ze vertellen hem verhaaltjes, geven hem speelgoed, helpen om hem in bad te steken.... Wout heeft al enig besef van het voorzichtig zijn, maar wil Jelle wel al dragen (al mag hij dat van mij nog niet alleen doen; hij mag hem wel al eens alleen vast houden als hij in de zetel zit). Jurre is nog echt totaal onbetrouwbaar met Jelle. Hij zou er van boven op gaan zitten om aaike te doen op zijn hoofd.

Genieten buiten van het mooie weer.

Wout moest absoluut deze foto met zijn kleinste broer laten trekken.

2 opmerkingen:

ki & co zei

Ik vind het helemaal Willem...!

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Ik denk dat ik hier en daar iets herken... zoals het broekje op de bovenste foto... en natuurlijk de zootjes! :-)