zaterdag 26 januari 2008

Stokje.

Dit is dus iets waar ik nog nooit van gehoord had, maar ik doe er graag aan mee! Het doorgeven wordt wat moeilijker, maar we doen ons best...


Wat wilde je later worden toen je kind was?

Turnjuffrouw en mama.

Wat ben je dan uiteindelijk geworden?

Licentiate Lichamelijke Opvoeding van opleiding, maar nu thuisblijfmama (zeker tot Jelle naar school gaat).

Hoe wilde je er als kind later uitzien?

Sterk en snel.

Hoe zie je er nu uit?

Vreselijk met vele kilo's te veel na mijn vierde zwangerschap.

Hoe zag de man van je dromen eruit, als puber?

Groot, breed, sterk.

En wat is het in het echte leven geworden?

Groot, breed en sterk. Als hij mij in zijn armen houdt, kan ik als het ware voor iedereen verdwijnen en dat vind ik het zaligste gevoel dat er bestaat.

Hoeveel kinderen wilde je later en op welke leeftijd?

Ik wilde altijd vier jongens voor ik dertig was.

En wat is het uiteindelijk geworden (of wat zal het worden?)

Vier jongens! Eentje toen ik net geen 24 was, eentje toen ik net 25 was, eentje toen ik net geen 28 was en eentje een halve maand voor ik 30 werd.

Wat was als kind je lievelingseten en wat lustte je totaal niet?

Plankjes (van die kalkoenburgers uit de diepvries, knaloranje) waren mijn favoriet. Ik at totaal niet graag bloedworst.

Is dat nog steeds zo?

Ergens wel. Alhoewel ik nog steeds die plankjes lust, moet ik wel toegeven dat er betere dingen bestaan :-)

En het doorgeven? Tja, ik zou zeggen aan Cindy, Joni en Dagmara, al weet ik niet goed of Joni en Dagmara het zullen zien zitten...

2 opmerkingen:

mamavan2kapoenen zei

Ik zie dat ook zo ni zitten zenne :-) maar Ki was je al voor..het stokje staat al op mijn blog!

de Libbrechts zei

Heb ik dus te laat gemerkt... Sorry. Ben het ondertussen wel al gaan lezen.