dinsdag 5 februari 2008

Doopfeest en verjaardagsfeest.


Dit weekend is onze Jelle dus gedoopt. Ik wil dat eigenlijk nooit lang uitstellen en dus ook nu weer een vrij jonge Jelle nog. Maar hij is heel erg flink geweest. Hij heeft niets geweend en heeft zelfs geregeld zitten lachen. We hebben ook een nieuwe priester in onze stad en de doop was een verademing in vergelijking met voorgaande doopvieringen van de jongens. De kinderen mochten een tekening zitten kleuren voor Jelle en hun gepraat werd niet als storend ervaren, in plaats van een hand boven het hoofd te houden werd onze Jelle gedragen in een doopdoek door iedereen.... Heel aangenaam dus.

En daarna zijn we met de familie gaan eten. Alle meters en peters van alle jarigen (Willem 6, Wout 5, Jurre 2 en mama 30) en natuurlijk de kersverse meter en peter: iedereen mocht mee naar De Toverfluit. Een binnenspeeltuin waar ze nu sinds kort ook menu's op de kaart hebben staan. De kinderen hebben de hele namiddag gespeeld en gesmuld. En de volwassenen hebben genoten van het jeugdig geweld rond hen.

Dank je voor alle cadeautjes!

4 opmerkingen:

ki & co zei

Proficiat Jelle!
Plakt de sticker al? ;-)

de Libbrechts zei

Neen, het blijft maar nat weer als ik thuis ben en ik zou hem het liefst op een droge ondergrond kleven omdat ik denk dat het niet goed komt als ik hem op een natte auto wil kleven. Zodra het even mooi droog blijft, kleef ik hem op mijn auto (Wim wou hem op die van hem, maar ik heb mijn veto gesteld).

mamavan2kapoenen zei

proficiat!!!
En mogen wij niet meegenieten met enkele foto's :-)

de Libbrechts zei

Ja, ze komen er op, maar Wim is te fel aan het downloaden geweest en we zitten bijna aan onze limiet van telenet en ik heb geen zin om op trage snelheid te vliegen. Na de elfde zet ik er meer foto's op.