zondag 10 februari 2008

Nog maar eens.

Jelle heeft dus net nog maar eens serieus overgegeven. Ik heb meteen weer een halve wasmachine was bij (zijn kleren, de stoelbekleding) en hij kon meteen in bad. Maar dat is dus absoluut nog niet het ergste. Ik weet niet goed wat er met mijn kleine jongen scheelt. Een plaagje? Zou hij dan niet een dag of twee veel overgeven en dan beter zijn? Hij heeft vorige week overgegeven, in de loop van de week en nu dus weer. En het is echt overgeven, niet terug geven. Tips, suggesties? Laat maar komen. Reflux? We gaan reeds naar de chiropractor. Ik zal het hem morgen ook nog maar eens vragen.

2 opmerkingen:

ki & co zei

Misschien eens gaan luisteren bij de kinderarts...

k@t zei

Heeft hij elke keer last na het drinken? Stan had als baby veel last van reflux, hij was uiteindelijk wel een stuk vooruit geholpen met Zantac. Van een chiropractor heb ik nochtans ook al hele goeie dingen gehoord, al is het naar het schijnt wel belangrijk iemand te vinden die specifiek daarmee veel ervaring heeft. Succes ermee...