woensdag 6 februari 2008

Ziek...

Zaterdagochtend vroeg is Willem ziek opgestaan. Uiteindelijk heeft hij 1 keer overgegeven, maar hij is wel een hele voormiddag wit geweest. Gisterenavond is Wout dan beginnen overgeven. Een keer of twee. Ook helemaal wit voor de rest van de avond en snel in slaap gevallen. Deze ochtend lijkt hij okee.

Maar om Jelle maak ik me meer zorgen. Zaterdag heeft hij bijna net na Willem overgegeven, maar daar bleef het bij. En zo'n kleintjes geven wel eens over, he. Nu deze ochtend heeft Jelle alweer overgegeven. En heel veel geweend. Hij voelt ook wel een beetje warm, maar hij gloeit niet en hij voelt zich al zo ongemakkelijk dat ik hem nu niet echt wil ambeteren met een thermometer in zijn poep. Als hij gloeit zal ik wel kijken... Geeft hij niet meer over, dan is het niet erg, maar als hij nog overgeeft of echt koorts zou krijgen, dan ga ik de dokter moeten bellen. Want hij is te klein om een dag over te geven of om koorts te krijgen.

2 opmerkingen:

ki & co zei

Hoe is het met de zieken ondertussen?

de Libbrechts zei

Allemaal er door. Gelukkig maar.