donderdag 6 maart 2008

Jelle.

Jelle is een brullertje. Als hij wakker is en je bent er niet mee bezig, dan brult hij. En zelfs al heb je hem vast en ben je er mee bezig, dan brult hij nog de helft van die tijd... En overgeven: soms. Gisteren: twee keer serieus. De ene keer witte melk, de tweede keer knalgele ? Geen idee dus. En de hele avond maar brullen en brullen. Deze nacht is hij vrij rustig geweest, maar hij heeft gedronken twintig na elf, half drie, half vijf en kwart voor zes. Veel, nooit alles leeg of op, maar wel vrij flink geslapen dus. En deze ochtend is hij weer beginnen brullen. Vast houden, drinken geven, rondlopen, liggen, zitten, ... Het resultaat was alleen maar gebrul. Ik vond hem bleek en hij reageert ook niet echt super. En de mama's aan de schoolpoort bevestigden dit alleen allemaal maar. Maar geraak hier maar eens bij een goede kinderarts. Ik zal wel bij een kinderarts geraken, maar bij die die ik niet wil. En voor de goede zal ik lang moeten wachten. Dus ik heb de huisarts gebeld en als die denkt dat het echt niet goed zit, dan moet hij maar naar het ziekenhuis bellen en zorgen dat ik snel bij een goede kinderarts kan. Duimen maar dat dat allemaal niet nodig zal zijn.

Geen opmerkingen: