woensdag 23 april 2008

Schoolperikelen.

We waren van plan om iets te doen, maar het is iets sneller gegaan dan we gedacht hadden. De pers heeft contact opgenomen met de directeur die de pers heeft doorgestuurd naar de priester van het schoolbestuur die een interview toe zei. Omdat hij zeker zou zeggen dat er niets aan de hand was, vroeg de pers mij of ik wou reageren en omdat we weten dat er niet zomaar niets aan de hand is, heb ik dat dan maar gedaan. Ik had het liever niet alleen puur uit mijn naam gedaan, maar zo is het dus wel gelopen. Bovendien wilden we dat het wat in verband gebracht werd met het schoolfeest, maar dat heeft de directeur verboden. En dit is uiteindelijk het krantenartikel geworden.

2 opmerkingen:

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Het is me wat... Ik hoop dat ze daar snel een oplossing vinden want anders wordt het nogal crossen 'smorgens...

mamavan2kapoenen zei

ja amai mev de voorzitster:-) alle gekheid op een stokje khoop dat alles in orde komt tegen september!