donderdag 29 mei 2008

Autokeuring.

Het was even geleden, maar ik moest nu voor de eerste keer met mijn auto naar de keuring. En elke keer weer vind ik het iets super spannends. Ik ging vroeger al met de auto van mijn ouders. Mijn pa vond dat we dat er bij moesten nemen als we met zijn auto wilden rondrijden. En toen was het later met onze eerste auto (het was eigenlijk Wim die een auto had en die kregen we mee toen we trouwden). Met die was er elk jaar iets. We hielden alleen elke keer ons hart vast hoeveel het dit jaar zou kosten, maar herstellingen waren elk jaar nodig bij die clio. Dan waren er de vectra van Wim en mijn corsa. Beide deden het altijd wel redelijk goed, maar we kregen wel opmerkingen en er waren keren dat we ook aan die auto's kosten hadden. En toen waren we er even van af. Maar nu begint de ellende dus opnieuw. Alhoewel... Jurre vond het zalig om al die auto's te zien en die mannen te vragen wat ze aan het doen waren en mee op zijn knieën te kruipen om ook te kijken. Jelle vond de man naast hem in de auto wel gezellig, want elke keer hij wat begon te protesteren begon die man weer met hem te spelen... En mama? Die vond het niet erg deze keer omdat we niet voor één jaar gerust zijn, maar voor twee! De volgende keer moet ik pas in juni 2010 terug!

Geen opmerkingen: