dinsdag 13 mei 2008

Moederdag.

Ik heb echt een super moederdag gehad! Ik ben om half zeven wakker geworden door Willem en papa had op dat moment al een heel ontbijt voor me klaar! Hij was naar de bakker gereden om verse koffiekoeken, hij had vers geperst sinaasappelsap gemaakt en zelfgemaakte warme chocolademelk. Ik kreeg ook verse aardbeien bij mijn ontbijt! Van papa kreeg ik dan een lijst met allemaal dingen die hij voor mij zou doen: gaan zwemmen op moederdag (vonden de jongens ook super uiteraard!), nog drie keer ontbijt op bed op dagen die ik kies, gaan wandelen, de gyproc plaatsen, ... Dit versje en dit memobord kreeg ik van Wout. Hij had alles verstopt in de zijn kleerkast onder zijn pyjama's!

En deze kaart met geschilderde bloem en versje en de pennehouder kreeg ik van Willem. Hij had ook een zoektocht voor mij gemaakt om zijn cadeautje te vinden. Hij had het verstopt in de speelgoedkoffer die naast Wout zijn bed staat!

En papa heeft de hele dag voor mij gezorgd: hij heeft voor de jongens gezorgd, gezorgd voor eten,... Het was echt een superzalige moederdag!

1 opmerking:

mamavan2kapoenen zei

schitterend hé die cadeaukes en dan die verwennerij vd papa.... 't zou meerdere keren per jaar zo'n dag mogen zijn hé:-)