zondag 15 juni 2008

En dan is Jurre aan de beurt...


Dit weekend hebben Wim en ik een heuse kamer gebouwd! Op ons verdiep hadden we nog een grote ruimte waar we nog twee muren moesten zetten zodat we twee gangen kregen (of een L-vormige gang) en een kamer. En dat hebben we dus dit weekend gedaan met gyproc. Gisteren begonnen en deze avond hebben we er Jurre te slapen gelegd. En wat het voor onze Jurre nog specialer maakt: hij slaapt in een groot bed! Zijn flesje water wou hij nog niet kwijt, maar je kan niet alles willen op één dag.

De twee jongens (Wout en Jurre) hebben ook gordijnen. Maar dat doe ik niet graag en kan ik niet goed. Ik ga hulp moeten inroepen om ze in orde te krijgen. Ik zet liever gyproc, til liever zware dingen, hebben liever dat mijn vingers pijn doen van ergens tussen twee ijzers te zitten dan dat je me die stomme gordijnen op lengte doet strijken...

Perfectie hebben we niet bereikt, maar we hebben zelf een kamer gebouwd waarin geleefd kan worden en we hebben allebei heel veel bijgeleerd.

2 opmerkingen:

Bart S. zei

Super! En ik wil uw gordijnen wel komen strijken... ik heb hier bij ons toch al wat kunnen oefenen maar het zal natuurlijk ook niet perfect zijn van mij zulle... .

mamavan2kapoenen zei

amai zeg da gaat nogal vooruit!!!