woensdag 23 juli 2008

Award.


Regels van de Award:

1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere bloggers, die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen.
4. Zet de links van deze sites op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.

Tja, het is voor mij ook iets nieuws, maar we zullen er maar meer verder gaan. Het is wel eens leuk om 'genomineerd' te worden...
Helaas krijg ik hier geen zeven nieuwe blogjes vermeld, maar dan is de waardering dubbel voor die blogjes die reeds genomineerd werden, niet?

1. Mama Ki
2. Een piraat en een prinsesje
3. 2kids
4. Demmy en Dagmara
5. Lowietje
6. Boontjes pagina
7. Joni haar blogje

Het blogje van mama Ki gaat vooral over de kinderen. En over hun bouwplannen. En hun uitstapjes, reizen...
De blog van de piraat en het prinsesjes gaat ruimer. Het gaat over de kinderen, maar ook over 'Mijn restaurant', 'Sara'. Je kan er schitterende fotobewerkingen zien!
Het blogje van de 2kids gaat vooral over de belevenissen van een stoere jongen en een leuk meisje! Plopsaland, fruit uit eigen tuin, smurfenboeken....
Bij Demmy en Dagmara is het moeilijk om uit te leggen. Soms is het in het Nederlands, soms in het Engels, soms in het Pools (dat laatste kan ik ook niet volgen). Soms is het onderwerp iets wat ze bestuderen of verwerken en dan kan het soms niet zo simpel zijn, maar het gaat ook over hun trouwplannen, kasteelbezoeken,...
Bij Lowietje ligt de blog even stil, maar bij deze is het misschien een goede reden om de draad weer op te nemen.
Op Boontjes pagina duurt het ook soms eventjes voor een nieuw berichtje verschijnt. Dit is op de eerste plaats het blogje van een vriendin van mijn zus.
En van het laatste blogje kan ik helaas geen link meer plaatsen. Het was het blogje van mijn zus dat ze helaas gesloten heeft. Maar Lene en Raya doen het goed en nu en dan komt mijn zus hier wat vertellen in de plaats van op haar eigen blogje zodat we toch een beetje op de hoogte blijven.

Geen opmerkingen: