woensdag 2 juli 2008

Paspoort.





Onlangs werd mij gezegd dat je voor de kinderen een paspoort met foto nodig hebt als je naar het buitenland gaat. We wonen hier vlak bij de grens, maar ik had nog nooit zo'n paspoort gehad voor de kinderen. Maar ik wou mij toch even gaan informeren. Deze ochtend moest ik op het stadhuis zijn om mijn eigen identiteitskaart te laten vernieuwen en dus was het de ideale gelegenheid om het eens na te vragen. En ja, als je met een kind naar het buitenland gaat (wij gaan er gewoon al heen als we naar de winkel gaan!), moet je een paspoort met foto van dat kind mee hebben! Dus heb ik net foto's genomen van de jongens en ga ik straks vragen om die paspoorten. Normaal zijn ze gratis en krijg ik ze onmiddellijk mee. De reispapieren mag ik namelijk ook gaan ophalen, dus dan kan ik beter zorgen dat alles ineens in orde is.

Geen opmerkingen: