woensdag 16 juli 2008

Ziek.

Gisteren na anderhalve dag niet te willen drinken, heb ik de vroedvrouw gebeld. Jelle zou het misschien niet kunnen en we moesten het hem proberen te leren door iets lekkers op zijn tuutje te doen, zonder melk in een fles er bij te doen. Wim heeft het meteen toch geprobeerd met een fles melk en hij dronk meteen. Hij kan het dus wel degelijk. Maar hij wil niet. Nu ja, het gaat al iets beter. Door iets lekkers op het tuutje te doen drinkt hij een beetje, maar nog geen fles zoals het zijn moet helaas.

Bijkomend heb ik dan de dokter gebeld omdat ik alleen maar zieker en zieker werd en koorts kreeg die bleef stijgen. Ik heb zes uren liggen wachten op de dokter die niet kwam. Toen ik hem belde bleek dat hij mij vergeten was. Ik ben dan snel langs mogen gaan. Gelukkig was Wim vroeg thuis en heeft hij mij gebracht, want zelf rijden was er niet meer bij. Ik heb dus een borstontsteking en heb antibiotica gekregen om het op te lossen.

Vandaag ben ik beter. Ik kan recht zitten. Maar rond lopen en gewoon recht staan gaan nog niet. En ik zou aarde naar het containerpark moeten doen...

Geen opmerkingen: