zaterdag 9 augustus 2008

Blankenberge.

















Mijn zus zou met haar gezinnetje naar het Zandsculpturenfestival gaan in Blankenberge. Mijn ouders gingen mee. En Wim is bijna de hele dag weg met zijn volleybal. En dus zijn de jongens en ik mee geweest.

De zandsculpturen zijn mooi, maar ik vind het veel geld. Ik denk dat je er moet aan zijn en dat het misschien rustiger is om te gaan kijken zonder kinderen. Mijn jongens vonden de trampolines waarschijnlijk het leukste, al vroegen ze later op de dag of ze nog eens mochten gaan kijken...

Gaan eten in de duinen (ja, die zijn er dus nog in Blankenberge). En toen we even naar het water liepen, ging het van pootje baden naar helemaal in het water zitten voor mijn drie grootste jongens! Maar ze hebben genoten en het was mooi en warm weer al lijken de wolken op de foto's me precies donkerder dan het in het echt leek.

Dan zijn we nog eens op de pier gaan wandelen en dat vond onze Willem super. We gaan terug met papa mee en dan gaat hij daar een hele dag op zijn buik op de pier liggen kijken naar het water onder hem.

Laat het duidelijk zijn... Wij gaan normaal nooit naar Blankenberge. Ik kan me niet herinneren er ooit eerder geweest te zijn (we reden naar Sea Life en daarna gewoon weer naar huis zonder de dijk of de duinen te gaan bekijken). Maar het is een mooie stad waar ik Wim zeker eens probeer mee naar toe te krijgen.

3 opmerkingen:

ki & co zei

wij hebben in maart www.herenhuisinblankenberge.nl geboekt voor een weekend...dus we gaan de stad ook leren kennen;-)
Leuke foto's!

mamavan2kapoenen zei

zelf ook nog nooit geweest...mr we waren eigenlijk van plan eens nr de zandsculpturen te gaan...mr kan het beter niet doen dus:-)

de Libbrechts zei

Kirsten, dat herenhuis ziet er super uit.

Wat de zandsculpturen betreft, tja, ik denk dat het in smaken valt. Als je geen korting hebt, dan is het negen euro voor een volwassene en vijf euro voor een kind vanaf drie jaar. En als je dan op een half uurtje terug buiten staat... Mijn ouders gingen al meerdere keren en vonden het mooier enkele jaren geleden toen het thema Egypte was.