maandag 4 augustus 2008

Feldberger Hof.


































We zijn dus op reis geweest naar het Zwarte Woud. Naar het Feldberger Hof. Dat was ons aangeraden door de mama van een klasgenootje van onze Wout en het is super meegevallen! We hadden een appartement (drie toiletten, drie slaapkamers, twee badkamers, living, keuken, balkon), maar met een hotelformule (kamer elke dag gepoetst, verse handdoeken, drie maal buffet). Dus ook voor mij was het echt vakantie. Binnenspeeltuin, buitenspeeltuin, minigolf, kabouterwandeling, busritten, ponyrijden, zwemmen. Allemaal in de prijs inbegrepen. We hebben veel gestapt, elke dag gezwommen en op de speeltuinen gezeten. Ik heb super veel foto's, maar ik laat jullie genieten van de mooiste...

5 opmerkingen:

Bart S. zei

Amaai... ik ben jaloers!

k@t zei

PRACHTIG! Waauw, ziet er goed uit en klinkt ook supergoed. Die foto van de jongens in de boom, jammer dat je Jelle er (logischerwijs!) niet ergens kon 'bijhangen', het had een prachtige gezinsfoto kunnen zijn. Maar Jelle schittert dan weer op zoveel andere foto's!

mamavan2kapoenen zei

wauw zeg dat ziet er super uit....hopelijk hefet het je deugd gedaan eens weg zijn uit de verbouwingen en eens verwend worden!

de Libbrechts zei

Je kan er van op aan: het heeft deugd gedaan om er eens helemaal uit te zijn en niets te moeten doen...

En ja, ik vind het ook jammer dat een foto met vier niet gelukt is, maar dat komt nog wel. Die boom was toch net iets te gevaarlijk voor onze Jelle.

ki & co zei

ik ga de link in ieder geval opslaan...want het ziet er super uit!
Leuk dat jij ook kunnen genieten hebt...is toch ook wel heel belangrijk he! Nu kan je er weer helemaal tegen aan ;-)