maandag 11 augustus 2008

Willems namiddag.

Deze middag kreeg ik telefoon van de mama van een vriendje van onze Wout. Of hij wou gaan spelen deze namiddag. Onze Wout natuurlijk heel enthousiast en dus hebben we Wout gebracht. Hij zou met zijn vriendje en zijn twee grote broers naar de speeltuin gaan.

Terug thuis heb ik er dan maar een rustig Willemnamiddagje van gemaakt. Terwijl ik even bezig was met Jelle mocht hij eens extra op de playstation, daarna hebben we kerstballen gemaakt (ja, je leest het goed, hij had dat gezien in een boekje van Samson en Gert en wou dat nu maken!) en hebben we Harry Pottercakejes gemaakt die nu staan af te koelen.

Jelle is nu wakker aan het worden en Jurre wou samen met zijn grote broer een film kijken. Dus mag Willem nu een film kiezen en helemaal alleen in gang steken terwijl ik me nu weer even met Jelle bezig ga houden.

Een vriendjes-mama blogde dat het rustig was met één kindje en ze heeft gelijk. Ik vind het zelfs al rustig met eentje minder.

Geen opmerkingen: