zaterdag 20 september 2008

Ongeval.

Ik heb gisterenavond dus mijn eerste ongeval gehad. Langs een bus gereden die mij niet gezien heeft toen hij vertrok en die tegen mij gereden is. Willem en Wout zaten in de auto, maar zijn zelfs niet eens geschrokken, want ik stond gewoon stil toen de bus tegen ons reed. Ik heb hem horen toeteren (deed hij voor het kindje dat uitstapte) en hij is vertrokken. Bij het toeteren heb ik geremd omdat ik dacht dat hij zich boos maakte op mij, maar hij had me in werkelijkheid dus gewoon niet gezien. Aan die bus is haast niets, maar Wims auto heeft een kapot voorwiel (band met een stuk uit en ijzer waar de band rond zit is geplooid van de bouten op het wiel van de autobus) en kan dus niet meer rijden. Er zit ook geen reservewiel in die auto en dus is Wim nu in alle vroegte naar de bandencentrale om dat wiel te laten rechten en een nieuwe band er op te laten leggen. Verder zit er een deuk in de carrosserie en zijn er veel krassen aan de zijkant. En dan moet hij straks naar de verzekeraar om daar alles te regelen. En dan moet hij gaan werken. En dan moet hij gaan volleyballen. We komen nu dus even een auto te kort, maar mijn ma helpt deze ochtend om de kinderen rond te brengen (voetbal, turnen) en we hopen dat Wims auto dus weer kan rijden zodat hij met zijn auto kan gaan werken en gaan volleyballen. Op zich valt de schade wel mee, maar een auto laten herstellen kost snel veel geld, he.

Geen opmerkingen: