dinsdag 16 september 2008

We zijn niet met genoeg.

Zo kwam mijnen Wout deze middag in de auto zitten. En hij kreeg meteen steun van Willem en Jurre. 'Wij willen nog een baby.' 'Wij willen met vijf kindjes zijn.' En wat mama ook zei (we hebben geen kamers meer over, dat zal weer een heel kleintje zijn dat veel weent, is het al niet druk genoeg in huis, ...), ze waren niet om te praten. Meestal hou ik een stemming als de jongens het over iets niet eens zijn en Wout besloot in zijn eentje dat nu ook te doen. Hij stak Jelle zijn arm in de lucht. Willem en Jurre staken zelf hun arm in de lucht. En dus kreeg ik geen gelijk. Er moet dus nog een baby bij komen. Ik heb steun gezocht bij de papa (die moet dus deze avond nog stemmen) en uiteindelijk vond Willem het niet leuk dat Jurre en Wout ruzie maakten om te beslissen bij wie de baby op de kamer zou liggen (niet dat ze hem niet wilden, he, ze wilden die baby absoluut bij hen op de kamer). Als je dus deze avond een hele hard 'BONK !!!!' hoort, dan is het Wim die achterover valt omdat de jongens nog een baby vragen....

3 opmerkingen:

k@t zei

:-D
Waar wacht je nog op?
(Op Wim waarschijnlijk) ;-)Fantastisch dat ze er zo naar kijken, de komst van baby Jelle heeft hen duidelijk niet getraumatiseerd!!

de Libbrechts zei

Wim is in een schaterlachen uitgebarsten toen ik het hem vertelde gisterenavond. En neen, Wim en ik zijn niet van plan om ons te laten overhalen door de jongens. Maar het doet inderdaad wel deugd te merken dat ze er (nu) niets op tegen hebben dat ze met 'veel' zijn.

ki en co zei

hier zeggen ze nee op nog een broertje of zusje...dus ik stem alleen voor ja :-(