maandag 29 september 2008

Willem de fotograaf.

















Willem wil dus graag een fototoestel. Oma en opa gewoon hadden fototoestellen die ze niet meer nodig hadden weg gedaan en daar speelde Willem mee. Hij ontpopte zich als een echte paparazzi! En toen kreeg hij van oma Kip een fototoestelletje met een echt filmpje in dat ze liet ontwikkelen. Het resultaat daarvan hebben we nog niet, want drie dagen duurt bij het Kruidvat in Menen nu al een week. En dit weekend mocht hij van mij in de tuin eens foto's trekken met mijn fototoestel. Jelle zat voor de eerste keer op de trampoline. Daarna zijn we naar papa gefietst. Hij moest thuis spelen en Wout was meteen mee gegaan, dus ben ik met Willem naast mij op zijn fiets naar de sporthal gefietst. Willem heeft dat heel goed gedaan, maar mijn hart heeft het zwaar te verduren gekregen. Ik ben nog niet vergeten wat hij vorige zomer gedaan heeft. En op de volleybal wou hij dan ook nog foto's nemen, maar hij heeft dus geen volleybalfoto's gemaakt, maar de spelende kindjes gefotografeerd. Een paar hebben we kunnen doorsturen naar de mama en papa omdat ze goed gelukt waren, maar van Willems 200 foto's zijn er zo'n 50 echt geslaagd. Uiteraard maakte de omgeving van de sporthal het extra moeilijk, want van zodra ze dan bewegen is de foto niet meer scherp. Op zijn lijstje van de sint staat dus: een fototoestel!