donderdag 16 oktober 2008

Gewoon eventjes van alles.

Vandaag is papa jarig. We hebben dus al gezorgd voor wat lekkere dingen. Hij heeft al een pakje gekregen en voor deze avond staat er nog een pakje klaar. Allemaal niet veel speciaal, maar zijn verjaardag is niet ongemerkt voorbij gegaan. En de jongens hebben de Piet Piraat champagne kunnen uitproberen en het was zeer lekker.

Jurre is deze ochtend met zijn vingers tussen de autodeur beland. Wout wou helpen en gooide de voordeur dicht, maar Jurre hield zich aan het middenstuk vast om uit te stappen achteraan. Ik ben het op school onder koud water gaan steken, maar we zullen maar deze avond of morgen zeker zijn dat er niets aan is waarschijnlijk. Hij plooide zijn vingertjes wel, maar toch.

En met Jelle ben ik deze ochtend naar Kind en Gezin geweest. 9,740 kg en 72 cm. Hij drinkt te veel melk en is een beetje te dik. Ik moet zijn melk aanlengen. Op motorisch vlak heeft hij een duidelijke voorsprong. Het is een sterke, stevige jongen. Verbaal zit hij op schema. En hij blijft mijnen kleinsten. Hij zit maar op het 50ste percentiel, maar hij heeft nog tijd om te groeien, he.





5 opmerkingen:

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Awel het is bijna officieel... Jelle weeg ongeveer evenveel als Raya... ik zal tussen haar kleertjes eens goed moeten kijken of er nog iets van jullie tussenzit zodat ik dat snel kan teruggeven... en ik denk dat Raya dan langzaamaan de kleertjes na Jelle zal dragen... best wel grappig.

PS heb je de ecard voor Wim ontvangen?

de Libbrechts zei

Ja, maar nog niet open gedaan. Ik laat hem die eer (hij komt deze avond pas weer naar huis, he).

Familie-Schildermans-Verbeke zei

deze versie vind ik mooier dan de vorige... (persoonlijke mening he)

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Hoe is het nu met Jurres vinger?

de Libbrechts zei

Ik wou weer eens een verandering en hier is dat niet zo veel werk, he...

Jurre speelt en doet niets speciaals met zijn vinger. Tenzij je er naar vraagt, dan trekt hij een zielig gezichtje en laat hij zijn vingertjes hangen om ze te komen tonen.