donderdag 9 oktober 2008

Quiche.


Ja, ik moet toegeven, ik ben niet de grootste kok. Ik kom van heel ver en kan ondertussen wel al enkele simpele dingen klaar maken. Maar pak me mijn kookboek van de Boerenbond niet af, he. En toen ik onlangs in de Aveve een recept kreeg voor een quiche waar eigenlijk alleen Wimingrediënten in zaten, moest ik dat toch eens proberen. En zie hier het resultaat. Ja, het is geen moeilijk iets om te maken, maar toch ben ik stilletjes een beetje trots dat het me vlot af ging om dit te maken (met het recept naast mij natuurlijk).

3 opmerkingen:

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Ziet er best wel goed uit (ook al eet ik dat niet... geen vlees en geen quiche), maar ik denk dat Bart die wel eens zal willen komen proeven.

mamavan2kapoenen zei

aha en welk zijn de wimingrediënten dan????

de Libbrechts zei

Pizzabodem, spek, prei, ui, eieren.

Veel meer zit er niet in. Alleen nog wat melk en zure room.