vrijdag 10 oktober 2008

Vrije zonnige dag.

Dit vind ik zelf een zalige foto. Niet omdat hij zo mooi genomen is, maar om wat je ziet. Papa en Jurre aan het picknicken. Zeker voor herhaling vatbaar!
Willem en Wout riskeren zich al soms ver in hun spelletjes... Soms met tranen tot gevolg, maar daar zijn het jongens voor zeker?

Smakelijk, Jurre!
Met zijn vieren samen. Geen perfekte foto, maar wel een leuke herinnering.
Willem heeft deze paddestoelen gefotografeerd. Ze willen de foto mee nemen naar de klas.
Wat zegt mijn mama nu? Dat is moet oppassen... Ik kan alles wat hier staat al lang...
Jelle bij mama op schoot.
Hoe je zo comfortabel genoeg staat om te spelen is mij een raadsel.
Eerst was het druk en kon Jelle niet echt spelen, maar het toen het wat rustiger werd, heb ik hem eens 'los gelaten'. En hij wist het duidelijk te appreciëren!
Wat is dat toch aan mijn voetjes?
Maar na even wennen kroop hij door het zand, sloop hij door het zand, ging hij recht staan aan de stukken speelgoed, ... Als ik hem straks in bad steek, valt er gegarandeerd een halve zandbak uit zijn kleren.
Wout heeft soms echt niemand nodig die met hem samen speelt om plezier te hebben aan het spelen. Hij heeft daar waarschijnlijk wel een kwartier zo gezeten in zijn eentje, aan het prutsen met het zand.
Om Willem deftig op een foto te krijgen moet je waarschijnlijk onzichtbaar zijn.
Hij vond het dus duidelijk leuk in het zand.
Als Wout een fototoestel ziet, dan poseert hij altijd.
Ik zie mezelf zitten spelen...
Mijn twee kleintjes beginnen elkaar te vinden tijdens het spelen. Uiteraard maakt Jurre zich nog wel eens boos omdat Jelle iets 'stuk' maakt of omdat hij het spel niet goed begrijpt, maar langs de andere kant vindt Jurre het precies ook wel eens kalmerend om eens 'maar' met Jelle te spelen en zich niet te moeten inspannen om mee te kunnen met de grote.

Geen opmerkingen: