zaterdag 15 november 2008

Nog een zieke.

Ik loop al vier dagen rond niet goed wetend of ik nu helemaal ziek zal worden of dat het bij opflakkeringen zal blijven ... Koorts heb ik al gehad volgens Wim, maar afgelopen nacht was het slechtst. Dus ik denk dat ik vanaf nu alleen maar beetje bij beetje beter zal worden, al blijf ik dus echt wel serieuse buikpijn hebben.

Jurre is een dag of twee twijfelachtig geweest. Overdag ging het wel, maar tegen de avond kreeg hij warm en was hij niet meer in zijn doen. Twee keer met junifen gaan slapen, maar het lijkt beter te gaan.

En Jelle was een twijfelgeval. Tot vandaag. Hij heeft afgelopen nacht de hele nacht geweend. En Wim heeft het dus moeten opvangen omdat ik dus zelf gesneuveld was. En vandaag heeft Jelle geslapen en geweend. Buikloop met een rode poep tot gevolg. En daarnet ook nog overgeven erbij. Geen wonder dat hij de hele dag weent. Hij weet niet wat er met hem gebeurt.

Duimen maar dat het snel beter gaat, want vanaf maandagavond is het weer mama alleen. Volgens papa voor twee weken, maar wanneer hij precies terug naar huis komt, weet hij nog niet.



Geen opmerkingen: