maandag 8 december 2008

Typisch Willem.

Hoe vaak ik niet tegen Willem zeg dat hij zijn boekentas niet mag vergeten, dat hij zijn turnzak moet mee hebben, dat hij zijn zwemgerief moet meenemen, ... Een keer per week staan we aan de schoolpoort en moet hij terug lopen naar de auto omdat zijn boekentas nog in de auto ligt.

Maar vandaag had hij iets nieuws. Hij heeft zijn boekentas naast de deur van de auto gezet om de deur open te doen en is in de auto gestapt. Hij zit naast mij vooraan, dus ik kom niet aan zijn kant van de auto. Als we even rijden vraagt hij ineens doodleuk of ik zijn boekentas in de koffer van de auto gezet heb (iets wat ik nooit doe)... Oei, zegt hij, dan heb ik ze naast de auto laten staan. Ze stond dus nog op de parking aan de school....

1 opmerking:

Familie-Schildermans-Verbeke zei

Heeft hij van zijn meter zegt Bart... mijn GSM lag nog in de auto die naar de garage moest; mijn portefeuille was mee naar West-Vlaanderen en ook mijn boekentas, mijn sleutels, mijn kousen, mijn zakdoeken, mijn mutsen, mijn sjaals, mijn... geraak ik geregeld kwijt... zelfs de pet van bart laat ik op de trein liggen... Ik denk dat de enige optie is... ermee leren leven want ikzelf heb het ook nooit kunnen afleren (en nochtans zorg ik altijd behoorlijk goed voor mijn spullen... ik vergeet ze gewoon altijd) :-)