donderdag 29 januari 2009

Ongewone dag.

Vandaag is het hier dus een wat rare dag. Deze ochtend de wekker nog wat vroeger gezet om belegde broodjes klaar te maken voor Willem. Hij gaat vandaag immers naar Gent. Hij gaat naar het KINA-museum en het Huis van Alijn. Deze middag komt hij dus niet naar huis. En deze avond is hij later thuis dan dat de school normaal gedaan is. Wel maar een half uurtje, dus we zullen maar aan school op hem wachten. Over de middag zal ik dus maar drie kinderen thuis hebben... Deze avond moet Willem dan naar de voetbaltraining en Wout gaan turnen. En om half twaalf landt Wim normaal in Zaventem en ga ik hem ophalen. Als die staking in Frankrijk geen roet in het eten gooit. Want hij vliegt niet met een Franse maatschappij, maar Nice blijft wel een Franse luchthaven. Ik ga dus ook eens zoeken op internet of ik iets van info vind straks. Mijn dag is dus begonnen om iets voor zes na een korte nacht doordat Jelle vrij veel geweend heeft deze nacht en zal duren tot rond een uur of twee morgenochtend....

Geen opmerkingen: