zaterdag 21 maart 2009

Sportieve dag.

Deze ochtend hebben de jongens hun voetbalwedstrijdje weer gewonnen! Met 6-2, denken we. Maar dat ze gewonnen hebben, zijn we zeker. Het was tegen een klasgenootje van onze Wout en dat maakt het altijd wel een beetje extra spannend, he.
Jurre heeft geturnd en is nadien in de auto in slaap gevallen.
Maar na frietjes te hebben gegeten op ons terras, zijn we met de fiets naar Opa Menen gereden. Willem op zijn fiets. En dat gaat al vrij goed. Hij heeft zelfs een brug naar beneden gefietst zonder enig probleem (normaal vindt hij dat echt niet leuk, maar nu vond het hij het sneller en sneller gaan leuk in plaats van eng).
En daarna hebben ze in de tuin gespeeld. De grote jongens moesten buiten maar hebben om hun ds gespeeld, Jurre geniet van de zandbak. En Jelle? Die loopt overal de grote jongens achterna, valt om de vijf minuten want klimt op alles wat hij tegen komt en staat dus vol schrammen en blauwe plekken.
Het kippenhok dat nu in de tuin staat is voor Jurre ook een grote bron van ergernis. Want wat heb je nu aan een hok als je geen kippen hebt! Eigenlijk zou ik vrijdag bij een boer kippen moeten gaan halen, maar ik denk dat ik maandag toch maar eens bij Aveve stop om te vragen of ze toevallig geen kippen hebben zitten.

2 opmerkingen:

evelyne zei

Hei,

Over kippen gesproken.
Misschien kun je eens bij de ouders van Caitlin proberen.
In het mapje van Lotte stond dat er volgende week kuikentjes in de klas komen afkomstig van Caitlin.
Lotje zegt dat Caitlin op een boerderij woont; de vraag is alleen of dat wel waar is ....
Succes in ieder geval.

Evelyne

de Libbrechts zei

Caithlyn woont niet op een boerderij :-) maar haar mama en papa hebben wel wat dieren (pony's, kippen, honden, konijnen, cavia's, visjes). Cindy woont naast de boerderij van Lies (mama van een ander kleutertje). Maar de kuikentjes komen ook niet van die boerderij. Door aan de schoolpoort te staan hoor ik zo'n dingen wel al eens, he :-)
Ik ga dus mijn kippen ergens anders moeten zoeken want kuikentjes moeten eerst nog een paar weken binnen blijven met goede zorgen en dat zie ik eigenlijk niet zo goed zitten met mijn vier beren in huis.